Home Servicii Servicii SEO oferite de un specialist vs. servicii SEO oferite de o agenţie – ce să alegi?

Servicii SEO oferite de un specialist vs. servicii SEO oferite de o agenţie – ce să alegi?

by GetLokal.ro

A alege un set de servicii SEO nu este un lucru foarte simplu, o decizie luată pe baza preţului acestora sau doar pe baza reputaţiei specialistului sau agenţiei respective. Această decizie are implicaţii mai mari deoarece este luată pe termen lung într-o lume virtuală în continua expansiune, noţiunea SEO este din ce în ce mai des prezentă.

Serviciile SEO reprezintă mai mult decât un pachet de reguli ce trebuie urmate dacă reprezentanţii afacerilor îşi doresc ca business-ul în mediul online să ocupe un loc de top. Dacă termenul SEO ar fi adaptat la viaţa reală, s-ar putea afirma faptul că SEO creează o relaţie dintre proiectul iniţiat de un antreprenor şi de motoarele de căutare.

Ce este un model SEO Business?

Indiferent că potenţialii clienţi sunt interesaţi de SEO pentru propriul proiect şi pentru propria afacere, este important ca modelele de business SEO să fie cunoscute, pentru ca subiectul să poată fi aprofundat şi alegerea să fie una reuşită.

Un model SEO Business reprezintă serviciile SEO folosite pentru pagină web personală sau pentru paginile web ale altor afaceri. Serviciile SEO fac referire la tacticile de marketing folosite la un moment dat pentru a crea un mediu SEO friendly pentru pagină web. Clienţii trebuie să răspundă la anumite întrebări, să îşi seteze aşteptările şi cât de repede plănuiesc să dezvolte afacerea în mediul online.

Cea mai eficientă metodă de optimizare SEO – expert sau agenţie?

 În ceea ce priveşte tipurile de experţi în SEO, există mai multe opţiuni pe care le au clienţii în acest sens, şi anume:

  • SEO in-house – aceşti specialişti şi experţi ştiu cât de important este un SEO calitativ pentru că afacerile să aibă succes. Aceasta este o metodă potrivită pentru a învăţa lucruri noi despre optimizarea pentru motoarele de căutare şi aplicarea cunoştinţelor în practică. Singurul dezavantaj al unui SEO în house este acela că nu oferă posibilitatea unei varietăţi în activitate, pentru că specialiştii vor lua un singur proiect online;
  • SEO consultanta independentă – sunt situaţii în care oamenii caută să devină consultanţi SEO independenţi pentru propriul lor proiect sau pentru alte proiecte în care sunt implicaţi. Este foarte important de cunoscut strategiile SEO eficiente şi specialiştii să aibă timp să investească în afacerea lor online;
  • Agenţie SEO – una din cele mai bune opţiuni pentru promovarea afacerii în mediul online este aceea de a apela la o agenţie SEO care face toată treaba pentru clienţi. Companiile SEO sunt dedicate, cu oameni cărora le pasă de proiectele în care se angajează. Este foarte important ca înainte de a apela a o astfel de agenţie, clienţii să citească toate review-urile despre acea agenţie şi ceea ce spun companiile sau persoanele fizice care au apelat la serviciile agenţiei.
  • SEO to SEO – acest model este recomandat celor care deja au cunoştinţe şi chiar sunt experţi în SEO.
  • Promovarea proiectelor online cu ajutorul SEO – acest model este recomandat celor care preferă să nu lucreze neapărat cu un specialist, ci să îşi creeze şi să îşi promoveze propria afacere online.

You may also like