Evolutia unui business aduce cu sine nevoia de o extindere a spatiului in care se desfasoara activitatea, ceea ce duce la necesitatea relocarii firmei intr-un spatiu mai mare, care sa permita continuarea dezvoltarii. Cu toate ca este considerata decizia managementului, relocarea reprezinta un pas important si pentru angajati, motiv pentru care se recomanda consultarea acestora cu privire la acest proces.
Indiferent ca este vorba despre mutarea intr-un spatiu mai mare dintr-o zona apropiata sau despre relocarea firmei in alt oras sau poate chiar judet, acest lucru trebuie comunicat angajatilor, precum si care sunt beneficiile pe care aceasta mutare le aduce atat companiei, cat si lor.
Este posibil ca unii dintre acestia sa nu fie de acord, mai ales daca mutarea are loc la o distanta considerabila fata de cea actuala, astfel ca firma poate pierde oameni valorosi. Pe de alta parte, aceasta schimbare poate fi primita cu entuziasm de multi dintre angajati, in special daca nu implica reducerea de personal.
Cum sa se realizeze relocarea firmei intr-un mod eficient?
Fiind un pas important in evolutia afacerii, entuziasmul resimtit in momentul in care a fost luata decizia de relocare poate fi depasit de stresul pe care il poate presupune intregul proces. Motiv pentru care cel mai bine ar fi ca managementul sa apeleze la serviciile profesionale oferite de o firma de mutari.
In acest fel o buna parte din responsabilitatile legate de mutare pot fi transferate unor persoane calificate si care au experienta necesara pentru a le rezolva. In plus, nici angajatii nu vor fi nevoiti sa isi sacrifice timpul liber pentru a colabora la pregatirea mutarii si nici productivitatea firmei nu va fi foarte afectata.
De asemenea, o companie specializata in mutari firme Pitesti sau in oricare alt oras din tara detine toate solutiile si metodele de impachetare si transport necesare, oricare ar fi domeniul de activitate al firmei relocate.
3 sfaturi pentru o relocare rapida si eficienta
Odata ce a fost luata decizia relocarii firmei, managementul are nevoie ca acest proces sa fie unul rapid si eficient, care sa nu afecteze activitatea prea mult si sa nu aiba un impact foarte mare asupra productivitatii. De aceea, Professionalmovers are trei sfaturi pentru cei care au ajuns in aceasta etapa a evolutiei:
1. Alegerea unei firme de mutari mobilier
Timpul si banii sunt doua resurse extrem de important pentru oricine, in special intr-un business. De aceea serviciile unei companii specializate in mutarea si transportul de mobila sunt recomandate, aceasta garantand mutarea intr-un timp rapid si la preturi foarte avantajoase.
2. Debarasarea de lucrurile inutile
Chiar si cand vine vorba despre o firma, exista lucruri inutile, care nu au mai fost si nu vor mai fi utilizate in desfasurarea activitatii, indiferent ca este vorba despre piese de mobilier sau aparatura veche. Acestea pot fi donate, aruncate sau chiar vandute, banii astfel obtinuti putand fi reinvestiti.
3. Consultarea angajatilor
Dupa cum este mentionat si mai sus, relocarea firmei reprezinta un pas important si pentru angajati. Prin urmare, consultarea acestora cu privire la acest aspect este un pas important, care nu trebuie omis. In plus, acestia pot veni cu sugestii foarte pertinente si utile, facand procesul unul mai usor.