Home Servicii Fa-ti firma vizibia online prin servicii de promovare pe retelele sociale!

Fa-ti firma vizibia online prin servicii de promovare pe retelele sociale!

by GetLokal.ro

In ziua de astazi, cine nu are cont pe retelele sociale – precum Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn sau alte retele de succes – nu exista. Afacerile care nu se regasesc pe niciuna dintre aceste retele sociale sau care nu au urmaritori nu au succes! Reprezentantii companiilor care se gandesc sa isi extinda afacerea in mediul online pot apela la servicii de promovare pe retelele sociale care le garanteaza vizibilitate pe internet si atragerea mai multor clienti si colaboratori.

Ce presupun serviciile de promovare pe retelele sociale

Serviciile de promovare pe retelele sociale includ promovarea pe Facebook, pe Instagram, servicii de creare logo, de optimizare SEO, crearea unor strategii de promovare online, precum si servicii de graphic design, content marketing si dezvoltarea shop-urilor online. In social media, managementul continutului oferit ajuta la crearea si gestionarea interactiunilor intre client, audienta si brand. De asemenea, se doreste si monitorizarea permanenta a impresiei publicului in ceea ce priveste brandul si serviciile oferite.

Pentru ca prezenta in social media este acum obligatorie pentru ca brandul sa aiba succes, agentia Lemonice se ocupa de crearea unei imagini extraordinare in mediul online. In plus, feedback-ul online este cat se poate de sincer si de rapid, informatiile se pot transmite in stil viral si serial, iar subiectele abordate sunt diverse.

Pasii care trebuie parcursi pentru campaniile social media de succes

Cele mai citite articole

Inainte de a lansa o campanie social media, este necesara testarea mai multor platforme social media. Astfel, se testeaza si se investigheaza comportamentul, dar si feedbeck-ul publicului in functie de locatie si de continut. Apoi, se face o analiza a postarilor anterioare si a aprecierilor primite, pentru a aduce imbunatatiri postarilor viitoare. Continutul se analizeaza din punct de vedere grafic, strategic, international si, in functie de acest criteriu, se va trece la inserarea de continut vizual.

Orice postare pe retelele de socializare trebuie astfel construita pentru a atrage vizualizari, pentru a genera trafic catre site-ul web al companiei si pentru a promova imaginea brandului, dar si a produselor si a serviciilor oferite. Adaugarea unui link este solutia perfecta pentru atingerea acestor obiective.

In plus, pe platformele social media este necesara comunicarea constanta de informatie relevanta, dar si folosirea hashtag-ului in mod strategic. Postarile nu trebuie sa semene unele cu celelalte, sa fie anoste, ci, mai degraba, sa fie diferite, sa includa fie texte si fotografii, fie videoclipuri si link-uri sau alte combinatii de acest gen, pentru eficientizarea cresterii popularitatii si pentru a loializa audienta.

Daca obiectivul stabilit de reprezentantii companiei este vanzarea de produse si servicii in mediul online, atunci acesta trebuie atins in mod subliminal, nu explicit. Informatia trebuie imbinata cu distractia, prezentarea cu aprecierea, astfel incat brandul sa poata transmita audientei propriile valori si atribute.

Strategia online corecta pe site-urile social media

Strategiile online fac referire la un set de tactici, dar si de tehnici de promovare a companiei in vederea atingerii obiectivelor, iar acestea trebuie sa se plieze pe nevoile si obiectivele companiei. Pentru a adopta o strategie online corecta, se va face o analiza a clientilor si a competitorilor, se va stabili un target si se va identifica piata adresabila, se vor identifica resursele cele mai eficiente de comunicare a produselor si a serviciilor oferite si se va incerca influentarea in mod pozitiv a consumatorului.

Cele mai citite articole

You may also like