Hainele de firmă, semnate de branduri celebre și de cele mai multe ori destul de costisitoare, au devenit un “must” în ultimii ani, astfel încât fiecare persoană are tendința de a achiziționa frecvent cel puțin o astfel de piesă.
Femeile sunt cele mai expuse unor astfel de tentații, fie ca vorbim de haine, pantofi, genți sau alte accesorii. Articolele vestimentare care au așa numitele sigle la vedere pot fi purtate și fără să epatezi. Ce înseamnă acest lucru? În timpul rând, orice ai îmbrăca, păstrează un stil minimalist. Nu încărca în exces un outfit, doar de dragul de a-ți expune și rochia, și poșeta, dar și pantofii de firmă.
Să ieși în evidență folosind tot felul de etichete la vedere, de catarame cu logo-uri sau de inscripții, nu te face o persoană mai interesantă. Totul este să asortezi cu gust ceea ce îmbraci.
Mergi pe stilul minimalist, chiar și atunci când porți haine de firmă
Hai să facem un exercițiu de imaginație. Deschizi șifonierul să-ți alegi o ținută sau pur și simplu navighezi pe internet și ai ajuns pe un site de haine. Îți plac câteva articole Just Cavalli, ai văzut și o geantă Guess, dar și o rochie Calvin Klein care ar arăta excelent cu noii tăi pantofi de la Michael Kors. Tot ce trebuie să faci este să-ți alegi un element pe care să-l scoți în evidență și care să fie vedeta outfitului tău.
Ai o curea cu cataramă ce conține logo-ul unui brand? Atunci evită să porți și o geantă asemănătoare, și o eșarfă inscripționată și, eventual, niște cercei la fel. Poartă-le pe rând, lăsând astfel loc eleganței și rafinamentului dat de atitudinea ta, nu doar de piesele de firmă.
Îmbracă-te în funcție de ocazie
Se spune că hainele pe care le porți trebuie să fie impecabile, indiferent de momentul zilei sau de locul în care mergi. Perfect adevărat, însă în mod sigur să faci cumpărături nu impune purtarea unor pantofi cu toc subțire. Și nici la piață nu ai de ce să mergi cu cea mai scumpă geantă din garderoba ta.
Fii o persoană echilibrată și renunță la ideea de a ieși în evidență cu ajutorul elementelor care îți compun aspectul. Asta nu înseamnă, bineînțeles, că trebuie să te îmbraci neglijent doar pentru că dai o fugă până la supermarket.
La birou, evită cataramele și logo-urile mari și lasă loc articolelor vestimentare simpliste, fie ele de brand sau nu. E suficientă geanta care să lase la vedere că ai un accesoriu de firmă. Nu uita că importantă este calitatea și aspectul estetic, nu doar celebritatea designerului sau a casei de modă.
O poșetă din piele naturală de calitate poate arăta foarte bine și dacă nu aparține vreunui nume faimos. Pune preț pe finisaje, pe țesături, pe croieli și culori și, mai ales, poartă lucruri care te avantajează și în care te simți bine cu propria persoană.
Dacă într-o perioadă, moda logo-urilor mari pe tricouri, hanorace, geci sau alte haine era un must-have, ultimele sezoane s-au dedicat minimalismului. Desigur, gusturile nu se discută, iar principalul element în alegerea ținutelor tale rămân propriile preferințe. Poartă ce-ți place și ce-ți vine bine, investind în același timp în calitatea fiecărei piese, nu doar în brand.
La ocaziile speciale, o rochie de firmă te poate scoate din anonimat pentru simplul fapt că riscul ca altcineva să poarte una asemănătoare va fi mai mic decât la hainele de serie. Din nou, dacă optezi pentru o piesă cu logo, limitează-te la una singură pentru a nu epata și pentru a nu încărca ținuta.