Indiferent de cum vor evolua lucrurile, oricâte crize vom avea de înfruntat în viitorul apropiat, oamenii vor mânca în continuare. Iar profesioniștii din domeniul alimentației publice trebuie să acționeze inteligent, în așa fel încât să poată acoperi tot mai bine această nevoie bazală a oricărei ființe umane.
Mai concret spus, având în vedere că s-ar putea să ne lovească din nou un val pandemic în acest final de 2022, cei din HoReCa vor trebui din nou să se adapteze acestei realități, dacă vor să nu intre în faliment.
Nu mai aștepta și acționează acum!
Chiar dacă o să mai dureze până când o persoană comandă un burger sau o shaorma prin intermediul unei aplicații online și un robot va prăji cu pricepere cotlet ori va încălzi chifle, iar o dronă se va pregăti să decoleze în trombă pentru a livra felul de mâncare solicitat de client cât mai curând posibil, a avea echipamente gastronomice profesionale cât mai performante este o necesitate, dacă vrei să faci o diferență vizibilă în sectorul tău de activitate.
O tendință semnificativă remarcată deja încă din 2021 este aceea că o treime din populație a început să meargă mai rar la supermarketurile mari pentru a face cheltuieli impulsive și, prin urmare, are tendința de a economisi bani. În același timp, ponderea achizițiilor planificate cu mai mare atenție este în creștere, în special dacă ne referim la cumpărăturile online.
Profesioniștii din HoReCa ar trebui să țină cont de asta când decid ce preparate oferă clienților, când denumesc meniurile, fac campanii publicitare, caută cele mai adecvate spații pentru noile unități de profil.
În viitor, comerțul online va permite să se deschidă locații mai ieftine, care nu vor mai depinde doar de traficul de persoane. Economiile din buget pe care le poți face cu aceste spații, îți pot fi de mare folos pentru a investi în echipamente profesionale pentru bucătărie care să crească productivitatea muncii, să îți permită să alcătuiești meniuri cât mai adecvate perioadei actuale.
Profită de ofertele la echipamente HoReCa dacă vrei să îți menții și să îți crești profiturile!
Promoția Alegerea optimă pe care o propune TC Romania Crown Cool îți oferă șansa de a comanda la niște prețuri convenabile mese frigorifice, vitrine frigorifice pentru ingrediente, vitrine frigorifice orizontale, grătare pe gaz, dulapuri neutre, cuptoare pizza. Nu rata reducerile de până la 25%!
Implementarea competentă a tendințelor are întotdeauna un efect pozitiv asupra creșterii profitului firmelor de alimentație publică și crește loialitatea în rândul clienților.
Spre deosebire de restaurante, care au putut supraviețui în timpul pandemiei concentrându-se pe livrare, numărul barurilor a scăzut semnificativ, ceea ce a dus la o „curățare” naturală a pieței. Această realitate va face ca acest model de afaceri să fie cel mai solicitat în 2022: publicul este „fometat” de a se distra împreună cu prietenii live, nu online.
În ceea ce privește profitul, câștigă nesperat cei ce au supraviețuit în pandemie în industria barurilor: concurența este acum mai mică în comparație cu restaurantele, dar profitabilitatea și marjele sunt mai mari, mai ales dacă au și dotările cele mai potrivite.
Tema stilului de viață sănătos este mai accesată de oamenii bogați, adică de aceia cu un nivel ridicat de viață și prosperitate, totuși, în orice situație normală, un client va prefera un hamburger frunzelor de salată. Plus că adesea, consumatorul nu este capabil să distingă alimentele sănătoase de alimentele obișnuite. Deci nu se va renunța total la mâncarea rapidă, stradală.
În același timp, tot mai mulți oameni își schimbă atitudinea față de fast-food, dar nevoia de servire rapidă rămâne. Acest lucru a dus la apariția fast food-ului friendly, o subcategorie care poate fi caracterizată drept „rapidă, dar de înaltă calitate”.
Întotdeauna există cerere sezonieră în domeniul alimentației publice. Chiar și în cele mai dezastruoase perioade economice, o creștere a activității se constată de obicei începând cu lunile de primăvară, pentru că se deschid noi terase, stațiunile, cafenele. Mulți oameni de afaceri plănuiesc să facă bani, inclusiv în afacerile cu restaurante. Din această cauză a crescut numărul de produse achiziționate.
Specialiștii nu cred că se așteaptă la vreun șoc catastrofal în viitorul apropiat în ceea ce privește activitatea restaurantelor. De fapt, este adevărat invers: există o pătură a populației ale cărei salarii nu s-au schimbat și, în același timp, nu pot pe cât și-ar dori (și permite) să călătorească în străinătate și atunci preferă să meargă cu prietenii la unități HoReCa ce oferă produse de calitate și servicii impecabile.
Intră pe tcromania.com pentru a profita de ofertele cele mai bune la echipamente gastronomice!