Clienţii care au nevoie de advertoriale de bună calitate trebuie să ia în considerare întotdeauna agenţia la care apelează, astfel încât aceasta să aibă experienţă, să ofere articole de calitate, să ofere performanta şi să aibă un portofoliu impresionant de clienţi.
Calitatea şi cantitatea advertorialelor livrabile lunar – criterii importante de alegere a unei agenţii
Advertorialele SEO se pot măsura prin cantitate, dar şi prin calitate, criterii inseparabile. 90% din agenţiile SEO pună accent pe cantitate, însă există şi situaţii în care calitatea este foarte importantă. Clienţii companiilor SEO ai cărei specialişti oferă peste 50 de advertoriale pe lună la un preţ bun şi fac chiar şi “oferte speciale”, la un număr mai mare de articole comandate, se scade şi preţul, trebuie să îşi pună un semn de întrebare. Calitatea advertorialelor este foarte importantă, iar cu cât volumul este mai mare pentru un writer, cu atât calitatea poate să scadă.
De asemenea, clienţii care analizează acest segment de servicii trebuie să fie atenţi şi la:
- topicurile informaţionale, dacă sunt căutate de către audienţa;
- articolul care este original sau parţial copiat din alte medii;
- monitorizarea procesului şi ajustarea constantă a conţinutului, precum şi verificarea acestuia;
- volumul de cuvinte cheie optimizate şi monitorizate;
- dificultatea subiectului şi clasificarea cuvintelor cheie în funcţie de traseul de căutare;
- extra-optiunile pe care le oferă agenţia SEO pe lângă livrabilele măsurabile.
Micro şi macro indicatorii de performanţă urmăriţi de agenţia care asigură advertoriale SEO
Micro şi macro indicatorii care trebuie monitorizaţi în cadrul unei campanii SEO active în strategia digitală sunt:
- activitatea SEO off-page care se face prin comunicate de presă şi directoare;
- plan concret pentru obţinerea de link-uri calitative, fără a pune accent exclusiv pe cantitate;
- crearea conţinutului pe baza indicatorilor din jurul acestora;
- tehnici moderne ce pun accent pe educarea audienţei şi pe obţinerea de backlinks;
- urmărirea indicatorilor de autoritate a site-ului şi adaptabilitate periodică în raport cu competiţia;
- construirea calităţii pe baza unui plan etapizat;
- conţinutul creat urmăreşte reglarea indicatorilor în funcţie de performanţă;
- setarea micro şi macro obiectivelor în Google Analytics.
Criterii de alegere a agenţiei SEO în funcţie de cifră de afaceri şi de experienţă
Pentru a alege în mod corespunzător o agenţie SEO care livrează lunar advertoriale SEO de bună calitate, este important ca potenţialii clienţi să urmărească obţinerea unui parteneriat pe termen mediu sau lung, să găsească un partener cu un istoric sănătos şi să se intereseze de:
- cifra de afaceri de pe ultimii 3 ani;
- evoluţia companiei în ultimii ani;
- portofoliul de clienţi ai agenţiei, care sunt aceştia, câţi sunt la număr, ce review-uri oferă;
- numărul de membrii ai echipei şi câte ceva despre fiecare în parte;
- frecvența întâlnirilor clienţilor cu agenţia SEO;
- tarifele practicate şi numărul de articole lunare livrate.
Fără doar şi poate, clienţii unei agenţii SEO trebuie să fie foarte atenţi la ceea ce le oferă respectivă companie, site-urile pe care vor fi postate advertorialele care trebuie să fie preferate de motoarele de căutare precum Google, Yahoo, Bing şi altele.