Vorbind despre afaceri locale, observăm că procesul de promovare al acestora este mai ușor decât promovarea companiilor cu o acoperire teritorială mai largă. Aici ai de-a face cu un segment restrâns de public, limitat ca suprafață și, prin urmare, în alegere. Sarcina ta este să creezi un serviciu care să satisfacă interesele și cerințele potențialilor cumpărători.
Factori care afectează SEO local:
- Adresa fizică a organizației (oraș, cartier și chiar stradă). Cu cât ești mai aproape de utilizator în momentul căutării, cu atât este mai mare probabilitatea de a intra în rezultatele interogării lui.
- Înregistrarea în servicii (Google My Business, Google Maps etc.). Motorul de căutare folosește orice sursă disponibilă pentru a colecta date despre o companie înregistrată.
- Activitatea utilizatorului: comportamentul utilizatorului pe site, numărul de recenzii, evaluări pe alte resurse și servicii regionale.
- Domeniul. Dacă este ales corect, va facilita promovarea într-o anumită țară sau regiune.
Optimizează titlul și descrierea
Meta tag-urile sunt cei mai importanți factori în seo marketing, aceștia contribuie la dezvoltarea internă a site-ului. În special, etichetele de titlu și descriere sunt elemente concepute pentru a descrie titlurile paginilor și conținutul lor concis. Abordarea corectă a aspectului dat va îmbunătăți semnificativ poziția site-ului în căutarea locală.
Descrierea, la rândul său, necesită lizibilitate și o abordare responsabilă în efectuarea unei descrieri pentru public. META Descrierea, de fapt, este privită ca o reclamă pentru o pagină web. În funcție de gradul de atractivitate al descrierii, utilizatorul decide să meargă la resursă. Aceasta este partea de content marketing de care trebuie să te preocupi încă de la lansarea site-ului.
Optimizează conținutul pentru interogări
Cele mai citite articole
Conținutul site-ului are o pondere uriașă în orice tip de promovare, iar SEO local nu face excepție, ar fi bine să colaborezi cu o agentie seo din Romania pentru a afla toate detaliile despre content marketing. Trebuie să ai grijă de respectarea semanticii selectate anterior și a cuvintelor cheie bine plasate pe paginile site-ului. În plus, conținutul trebuie să fie:
- Specific – ritmul modern și algoritmii acțiunilor de pe web sunt nemiloase față de textele irelevante, scrise doar de dragul cuvintelor cheie.
- Util – aduce o valoare reală vizitatorilor tăi. Furnizează informația care le răspunde cerințelor și nevoilor.
În funcție de subiect, poți deduce aproximativ dimensiunea optimă a textului: citire lungă, mini-postări etc. Expertiza autorului și textele pe care le-a creat oferă și un bonus în clasament. În plus, este o modalitate excelentă de a adăuga aprecieri din partea utilizatorilor și, ca urmare, de a afecta ratele de conversie cantitative.
Promovarea locală este un instrument excelent pentru creșterea vizibilității unei afaceri mici în rezultatele căutării. În așa fel, poți oferi cele mai direcționate tranziții către site, deoarece majoritatea utilizatorilor sunt localizați în orașul sau chiar în zona ta.