Autorizatia de securitate la incendiu si un aviz ISU reprezinta documente administrative emise prin care se certifica indeplinirea criteriilor si cerintelor esentiale de securitate la incendiu, in cazul unor constructii, instalatii si altor amenajari, in urma verificarilor temeinice in teren si a documentelor necesare in acest sens.
In primul rand, este esential ca administratorii cladirilor sa fie la curent cu legislatia in vigoare si sa afle daca tipul de cladire pe care il detin, il administreaza sau intentioneaza sa il cumpere au nevoie de autorizatie sau aviz de la ISU.
Care sunt cladirile care au nevoie de aviz ISU si de ce este importanta colaborarea cu o companie autorizata in acest sens?
Cladirile care sunt inalte si foarte inalte, asa cum sunt definite in lege si cele locative cu patru etaje, plus mansarda au nevoie de autorizatie ISU. In alta ordine de idei, sediile autoritatilor publice locale si centrale, cu o suprafata de peste 600 mp si lacasurile de cult au nevoie de autorizatie ISU, precum si suprafetele agrozootehnice si agroindustriale mai mari de 600 mp.
Cele mai citite articole
In categoria cladirilor care au nevoie de aviz si autorizatie ISU intra si parcarile cu mai mult de 10 locuri, spatiile comerciale si de alimentatie publica, centrele de invatamant si de supraveghere si ingrijire a scolarilor si prescolarilor, garile, autogarile, statiile de metrou si aeroporturile,precum si pensiunile, hotelurile, motelurile si spatiile culturale cu o suprafata de peste 600 mp.
Este necesar ca persoanele interesate de obtinerea unui astfel de aviz sa ia legatura cu o echipa specializata in acest sens pentru a-si usura munca si pentru a obtine rezultatele dorite in cel mai scurt timp. O astfel de companie ajuta la intocmirea documentatiei si obtinerea avizului de securitate la incendiu, la intocmirea documentatiei si obtinerea Autorizatiei de securitate la incendiu, oferind in acelasi timp si consultanta in perioada proiectarii pentru gestionarea si scaderea costurilor necesare implementarii unor masuri in domeniul securitatii la incendiu.
In alta ordine de idei, a apela la o asemenea companie aduce clientilor mai multe avantaje, precum intocmirea scenariului de securitate in incendiu si acordarea asistentei tehnice de specialitate si expertiza tehnica in domeniul securitatii la incendiu. Este important de stiut faptul ca departamentul de proiectare si consultanta P.S.I. este format deopotriva din arhitecti, ingineri proiectanti instalatii si experti tehnici autorizati. Acestia vor tine cont atat de bugetul clientilor, cat si de respectarea normelor impuse prin lege.
Numai cu ajutorul unei echipe specializate formata din experti in urbanism, design, instalatii, structura si arhitectura care imbina spiritul tanar, intreprinzator si muncitor al membrilor care il alcatuiesc, clientii pot obtine rezultatele dorite. Aceasta echipa se adapteaza la cerintele clientului si isi dovedeste flexibilitatea in obtinerea unor solutii constructive si arhitecturale, prin operativitate si alocarea inteligenta a resurselor.