Un stick USB personalizat este un obiect mic, elegant, subtire si compact, care poate fi folosit pentru a disemina prezentari de produse, mesaje, servicii, dar si pentru a stoca diferite informatii personale si profesionale. Stick-urile USB personalizate reprezinta cadouri promotionale pentru angajatii unei companii, furnizori sau colaboratori. Oferta de USB-uri personalizate este foarte variata si intrebuintarile acestor mici dispozitive sunt multiple. Provocarea alegerii unui model de USB personalizat care sa ofere un impact maxim este din ce in ce mai prezenta in strategiile de marketing si nu numai.
Avantajele unui stick USB personalizat
Pentru campaniile de marketing sau pentru prezentarea catalogului de produse ale unei anumite companii, stick-ul USB este alegerea ideala. In cazul promovarii unui produs, se poate imprima imaginea stick-ului cu cea a produsului sau cu datele de contact ale firmei respective, iar pe memoria stick-ului se poate salva pagina de prezentare a produsului.
Mai mult decat atat, stick-urile USB personalizate au rolul de a construi o relatie speciala cu clientii. Spre deosebire de orice alt obiect promotional, stick-ul poate promova mai mult produsul sau serviciile companiei, gratie capacitatii de memorare. Campaniile de marketing direct care includ si obiecte promotionale de acest gen stimuleaza interesul clientilor, ii incita, ii motiveaza si mareste rata de raspuns a acestora.
Principalele modalitati de folosire a stick-ului USB personalizat
Cele mai citite articole
Stick-urile USB personalizate pot fi folosite, in primul rand, pentru stocarea datelor importante. Daca vor fi folosite in mod corespunzator, acestea au o durata de viata de pana la 10 ani.
Stick-urile USB personalizate promoveaza afacerile si cresc notorietatea companiei. In cazul firmelor care aleg sa foloseasca USB-ul personalizat ca obiect promotional, expunerea publicitara va exista de fiecare data cand clientul va folosi memoria USB. De aceea, LOGO-ul trebuie sa fie imprimat corect pe stick, iar personalizarea sa fie impecabila. In cazul companiilor care inca nu si-au creat un renume pe plan national sau international, inscriptionarea LOGO-ului nu este suficienta pentru a transmite domeniul de activitate al firmei. Personalizarea stick-ului poate cuprinde si un slogan sau un mesaj publicitar.
Stick-urile USB personalizate au rolul de a promova activitatea profesionala a persoanelor fizice autorizate sau a celor care lucreaza pe cont propriu. Muzicienii, fotografii profesionisti, traducatorii, designerii isi pot copia portofoliul pe un USB personalizat pentru a se prezenta potentialilor clienti si pentru a crea o imagine favorabila si usor de retinut.
Stick-urile personalizate pot fi folosite pentru promovarea de noi produse, pentru a comunica potentialilor clienti avantajele pe care le ofera acestea, fiind un mod modern de stocare si prezentare a materialelor promotionale realizate.
Stick-urile USB personalizate pot fi folosite pentru conferinte. Deoarece conferintele presupun folosirea unei cantitati mari de materiale, multe dintre acestea pot fi stocate pe astfel de dispozitive, pentru a face economie la materiale, la hartie si la costurile de tiparire. Dispozitivele USB personalizate, care au instalat un software special, pot actualiza prin internet materialele participantilor la conferinte, precum si o prezentare video a acesteia.
In concluzie, dispozitivele USB personalizate reprezinta solutii profesionale eficiente folosite de companii atat in campaniile de marketing, cat si in alte scopuri. Aceste mici obiecte pot fi daruite angajatilor si colaboratorilor cu diferite ocazii.